Wednesday 21 April 2010

Colantotte Magnetic Products

Bahasa Malaysia:
Saya minat badminton. Saya bermain dua kali seminggu. Baru-baru ini, saya telah membeli 2 barangan Colantotte dan menggunakannya semasa sesi latihan. Kagum dengan kemampuan barangan ini. Saya tak berasa sakit langsung di bahu (yang mana saya selalu rasakannya) walaupun setelah bermain 4 perlawanan perseorangan (setiap perlawanan dengan kiraan 21 mata). Justeru itu, saya berhasrat untuk memberitahu kepada semua tentang ini dengan menjualnya.

English:
I love badminton. I play twice a week. Recently, I've bought 2 Colantotte products and used them during a training session. Quite surprise with the performance of these items. I feel no pain at all anymore at my shoulder (where I normally felt it) even after played 4 single games (Each game with 21 points count). So, I decided to let others know about this by selling it.

No comments:

Post a Comment