Friday 23 April 2010

Arm-Wrist-Leg Magnetic Supporter

If you see carefully, you can see the 8 magnet buttons.

Adjustable lock

At wrist

At ankle

At arm


Bahasa Malaysia:
Saya sangat sukakan 'multi-supporter' Colantotte ini kerana boleh digunakan sepanjang masa. Dilengkapi dengan 8 magnet berkuasa dan unik. Cara saya memakainya bergantung kepada sukan yang saya main. Jika bermain badminton atau ping pong, saya akan memakainya di pergelangan tangan atau lengan (Sila rujuk gambar). Jika saya bermain bola sepak saya akan memakainya di kaki. Seharian, ketika saya banyak berjalan, saya akan memakainya di pergelangan kaki. Boleh dibasuh. Berbaloi dan efisyen. Hubungi saya di healthgearsjapan@gmail.com untuk sebutharga barang termasuk penghantaran.
Maklumat lanjut tentang produk ini sila rujuk di:
http://www.arc-q.com/usa/index.htm

English:
I really love this Colantotte multi-supporter because I can wear it all the time. Equipped with 8 powerful, unique magnets. The way I wear it depends on what sport I play. If I play badminton or table-tennis, I wear it at the wrist or arm (Please see pics). If I play soccer I play it at my leg. During daily life, where I walk a lot, I just wear it at the ankle. It is washable. Worthy and efficient. Contact me at healthgearsjapan@gmail.com for price quotation including shipping.
Furthermore about this product, please refer:
http://www.arc-q.com/usa/index.htm

No comments:

Post a Comment